23maiiii

Ingen vanlig dag idag, Hurraaaa!

Liten Lias hemma och Pausar. Inte helt 100 kry...men vi fick mys. Massa!
Systra min på besök och kidsen fick Glassbåt. Ja, hemska mamma som ger glass mitt i veckan...hmmmm.

Annars? Jo! Vad jag älskar Skype!

En tur på stan med barnen, en mycket trött Lias vill jag lova men besöket på Skönhetssalongen gick bra. Elisabeths Hudvård här i Hässleholm är mycket duktiga! Sedan eftersom barnen var så duktiga tittade vi lite i affärer, deras val av affär då. Väl hemma så var Mojja här. Hon tittade till mina små när jag var på torsdagens 45 min spinning. Det är verkligen min drog. Jag var så trött innan jag gick dit. Men kommer hem pigg som en mört! Verkligen!

Jag är även superlycklig för har snart nått delmål 1 med min träning. Känns så otroligt bra! Lyfter mig mycket.

Det går framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0