Ja....sjuk

Fy fan. Minns sist jag fick detta möget. Lias var endast någon månad gammal... Strax innan Lias föddes hade jag det med. Den fruktade influensan. Vätskor från alla håll, frossa, snurrig....jag frös som en hund inatt. Som en blixt från klar himmel kom illamåendet. Sedan satte det igång...vid 3 tiden var jag helt slut. Somnade till med spannen nära. Vid fem var det dags igen....
Nu känns det som det är över med alla vätskor. Fått i mig dryck för törstig var jag nu. Slumrar från och till och hoppas att det är över...


Kommentarer
Postat av: Lottis

Krya på sig fina fina du! Var rädder om dig.

Svar: Tack fina fina! Mår mycket bättre nu, men oj vad kroppen var helt slut!!!!
SeLuNa

2013-03-19 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0