Egen konst

Vilken skön söndag. Lugn och ro. Vakna pigg som en lärka och donat hela dagen varvat med film. Gottade ner och tittade på Transporter 2 på Bluray. Mmmmmmmm......
Sedan har det tvättats, lagats mat inför veckan och en riktigt lång promenad i blåsten. Fick mina små hos mig igen. Liten Lias sov och sov vidare. Men att bara få hålla honom, bära honom, pussa på honom och snusa på min lille Sork var så ljuvligt!
Jag och Ted (herregud vad han växt på en vecka!!!!!) har skapat. Gamla teckningar, saker på kylskåpet, ny konst har vi blandat och skapat ett mästerverk. Ett mästerverk som ingen annan har. Ett mästerverk som ska fyllas på lite.
- Du har ganska bra ungar mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0