Det var som satan

Herregud vilken dag.
På jobbet har det verkligen gått i 190! Jisses! Men det ska kännas att man lever eller?

Jag har nog inte svurit så mycket på en dag på mycket länge som jag gjort idag.
(det blev en konstig mening)
Att kladd som inte jag står för att ha kladdat till ska jag stå för? Nej, nu jävlar. (ursäkta ordvalet jag har inte dåligt ordförråd....bara rasande)
Varför är det alltid vi "betalande" som ska få betala. Alla företag som gör fel, fjantar till det. Nu får det vara nog. Vilken tur att jag har skinn på näsan som heter duga!
Just bring it..,jag ger mig icke!

Slutat för denna kväll. Hemma men spring i benen. Tror jag går ut och plockar blommor.
Fick en stor bukett Jasmin av Pappa och Katja från deras ljuvliga trädgård. Men den fick åka på återvinning idag. Bordet behöver blommor, jag vill ha grönt omkring mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0