Vacation

Nu startar det. Vår långledighet.
Efter sleepover och morgon pass packades det och....
Idag styrde vi kosan mot Ängelholm, och Vejbystrand.
Det var så längesedan jag var där!
Barnen badade! Ted snorklade som en fisk och Lias byggde och byggde och byggde. Vi frossade i vattenmelon (så gott nu på sommaren) och lyssnade på fiskmåsarna. Bröderna mina busade med mina småkillar! Pappa och jag tog en liten promenad och Mojja satt i solstolen och slumrade. Det var förvisso liiiiite kallt. Ingen varm dag på stranden. Men vi fick ju vara vid havet och SE havet. Vi körde sedan vidare för kvällsmat på Det gula M:et och där busades det ännu mer.
Sedan en mysig trip hem längs med havet, hamnen....
En kopp kaffe när vi nådde vårt mål, hem. Bror Lucas fixade och trixade med sina bilar. Barnen gick till Stjärnparken efter fika. Vi "äldre" drack kaffe och pratade filmer och planer.
Nu har vi landat hemma. Nu är det kväll.
Imorgon....nya efterlängtade äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0