Stop it

Jaha, en natts sömn och vaknade med det förbenade illamåendet idag igen. Åh, måtte jag klara av denna arbetsdagen. Men...efter 2 timmar sökte Herr Toa mig. Ja, jag gav upp. Körde hem. Har inte hänt på år. Köra hem från jobbet? Jag? Nononono...men jag tänkte nej minsann.
Jag besökte toan, mindre rolig information och sedan somnade jag. Sov sov sov...
Vaknade lite piggare. Åt min Turkiska yoghurt med kokosflarn och sedan var det toan igen. Suck. Kan jag ha fått något skumt när jag var iväg? Eller det är bara stress/ibs magen som krånglar?

Körde till Pappa och Katja som snällt vaktat barnen medans jag jobbat. En pratstund...med Far min och Katja.

När vi körde hem så sade Ted:
- åh kan vi få sova där igen?
Det betyder....att Ted är på god väg "tillbaka". För några månader sedan hade han aldrig sagt det. Vi repar oss alla. Ja, det gör vi.
Angående illamåendet, ja...går ju inte att ligga pall med två. Det tuffa med att vara ensamstående. Men...det går!

Väl hemma bjöds det på mys och burgare. Barnen har somnat och jag ska hälla upp ett varmt bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0