Fiberhuskfrallor

 
Igår kväll bakades det Fiberhuskfrallor till kvällsfika. Eftersom varm mat (jag föreslog burgare) inte är det absolut godaste (med undantag grillat) nu när hettan är så påtaglig. Jag använde Fiberhusk. Alternativt psyllium. Bara ägg (3 st), bakpulver (1 tsk) och fiberhusk (2 msk). Låt svälla i kylen i minst 10 minuter. Tillsätt riven ost efter smak, jag använde 3 dl gouda ost & kryddade lite med salt. In i ugnen på 200 grader. Låt dom få fin färg. Enklare kan det inte bli! Härligt att kunna njuta av ostfralla med tomat och gurka! Yum yum!
 
Jag väntar med spänning på mitt Sommarpaket från Blending Bliss!
Ska bli så otroligt spännande att få baka baka skapa skapa med mixer!
Bra pris nu med, ett sommarpaket med 6 olika mixer. Allt från bröd till mjuka kakor...gå in och titta på hemsidan vet ja!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0