Blending Bliss Ljus Mjuk Kaka

Vad kan passa bättre än att baka när man väntar besök?
Vad kan passa bättre än att baka när man väntar besök?
Igårkväll bakades det här i mitt lilla "bageri". Testade Mjuk Ljus Kaka från Blendingbliss. En av många Blissmixer!
Jag har tusen idéer om hur denna mixen kan användas. Detta är något av det bästa med mixen. DU väljer själv VAD du vill göra, om du vill lägga till smak. Jag valde att börja med muffins och en liten sockerkaka. Nästa gång kommer jag göra bakelser och bjuda på!
Möjligheterna är oändliga!
Inte nog med att det är enkelt..
Bara att öppna förpackningen var ju som att öppna en julklapp!
Jag förundrades länge av bara det! Verkligen genomtänk och otroligt proffsigt utformat. Mixen var lätt att göra och det blev supergott! Ja, möjligheterna är oändliga!
Min vän som var här idag förundrades med över kakorna, och att dom är lågkolhydrat! Barnen smaskade!
- Är det inget socker i!? Säkert?
- ehhhh...ja! Helt säkert! Visst är det helt otroligt!?

Kanske en present till någon? Bara att linda lite cellofanpapper runt, ett gulligt sidenband...sen har du den perfekta presenten! Till en BAKFIA som mig iallafall! (pik pik)

Blendingbliss är mig redan varmt om hjärtat. Genomtänkt, proffessionalism, fantastiskt att baka och få ta del av i mitt kök. Att få öppna ett vackert paket som från minsta detalj är utformat så att du inte kan sluta förundras av dessa mixer!

www.blendingbliss.se


Kommentarer
Postat av: Lottis

Fina bilder på fina kakor tagna av en fin kvinna. Det ser supergott ut.
DU ÄR STARK!

Kram

2013-08-01 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0