Tina

Vad vore jag utan dig?

Barnen anlände igår, nu rusar tiden iväg sådär igen. Redan onsdag imorgon!
Dagen har bestått av utbildning hela dagen. Både teori och praktik....
Sedan hämta hem två trötta Sorkar...
Jag gjorde köttbullar och Ted skrattade..
- Mamma, är DET köttbullar?
- Eum....ja....:)
- Åhhhh så fina (läs ironi)
- Åh, inte som Pappas i formen men dom är säkert goda....
Kan berätta att Ted gillade dom skarpt. Jag lär mig.....(så kass på matlagning men det tar sig).
Vi spelade och kramades. Sedan kom min Tina och "vaktade" barnen så jag fick köra och Spinna. (eum....begär)
Jag tänkte testa alla Gym och sedan välja. Jag är kräsen. Ett roligt pass, hon var duktig och musiken helt ok. Dock inte mixat pass. Tyvärr var lokalerna inte alls i Frökens smak....
Väl hemma busar Sorkarna med Tina!
Älskade! Tack!
Vi fick sedan mys i soffan och två sagor. Barnen sover och det ska nog Mor i huset med göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0