Sluta

"Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right"
 
Tjolahopp och ny vecka, vecka två detta året tjugohundratretton och detta måtte väll bli ett sjuhelvetes bra år?
Jag snoozade med gott samvete då jag medvetet ställt fyra larm. Sedan tog en morgonpromenad till jobbet. Även idag träffat något som jag lustigt nog skrev om i morse som kändes så sädär, oj wow. Tänk vad vägar kan mötas? Jag håller verkligen tummarna för det som pratats om idag. Tänk om jag kunde ha det att se fram emot. Hade ju varit så himla kul! Ja, A jag håller mina tummar.
Dagen har gått i rusande fart och det känns så skönt, tre dagars ledighet räckte för mig tack. Då har jag ändå flyttat med. Kommer hem och kan hoppa upp och köra mitt pass, slänger ihopa mitt LCHF bröd och kokar ägg. Spara tid, ja hoppar in i duschen medan brödet gräddas. Jag sitter och läser reklamblad (ja så trist) och fyller i ännu mer papper. Vad mycket pappersarbete det är med att flytta och kostar gör det med. Men...men.
Farfar och Lillebror kommer upp och säger hej och Farmor har packat ihopa ännu mer lite "bra ha" saker till sitt lilla barnbarn. Nu sitter jag här och funderar på att ta en kvällswalk så jag kan sitta stilla i soffan sen.Ska nog sluka kaffet (för det blir det mycket av...storkonsument) och sedan gå ut och traska lite....
 
Pratat och sagt natt natt till barnen, Ted sover redan sedan en timme tillbaka. Haft många nätter nu med dålig sömn. Har vi nog alla fyra just nu. Men....det blir bättre och det ska bli bättre!
Saknar er, så enormt mycket! Hoppas ni kommer och hälsar på mamma i veckan ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0