Ska det blir kallt nu igen?

 
Ska det nu bli kallt igen? Jag längtar så mycket efter värme nu. Våren och alla knoppar. Gör jag alltid vid denna tiden på året. Snön sägs komma till helgen och det ser jag inte fram emot. Skrapa rutor nästa vecka då vi ska upp tidigt jag och barnen, frysa och alla kläder som ska på. Nej....nu vill jag ha värme. Jag blundar och tänker mig tillbaka till Santorini och den ljuva värmen som kysste kinderna var morgon.
Fick minsann en liten sovmorgon idag, idag ringde klockan vid sextiden men det larmet stängde jag av. Jag brukar ställa larm ändå bara för att kunna stänga av det och somna om igen. På förmiddagen kom vaktmästaren här och mycket blev gjort. Jag har uträttat ärenden och snabbstädat lägemheten. Inte för att det blir så mycket att städa när jag är ensam. Jag ska ska strax bege mig till en kväll på jobbet och det blir en lång promenad innan. Cyklen kan jag inte använda nu då en dusch innan jobbb inte är möjlig. Silikon som ska torka runt badkaret...

Kommentarer
Postat av: P

Hejsan
Inte läst här på ett tag och när jag tittar in ser jag att du går igenom något mycket jobbigt! Tolkar det som att ni separerat och vill ge en styrkekram!
Befinner mig själv i samma situation och finns här om du behöver en utsträckt hand!
Kram

2013-01-11 @ 18:08:54
Postat av: Johanna

Vem P? Tacksam för allt bollande som jag kan få!

2013-01-11 @ 21:53:58
URL: http://seluna.blogg.se
Postat av: P som i Pauli

Tror aldrig vi snackat här kram

Svar: Nej, tror inte jag heller :) Vem är du då? Ha ha...
SeLuNa

2013-01-12 @ 01:06:47
Postat av: Pauli

Har ingen aktiv blogg tyvärr men kanske skulle återupptagit den., :)
Är 30 år, två barn, bor i Skåne. Nyligen separerad med alla dess tankar osv

2013-01-12 @ 12:21:43
Postat av: Johanna

Ahhhh, då är du i samma sits som jag? Hur gamla är dina barn?

2013-01-13 @ 15:48:47
URL: http://seluna.blogg.se
Postat av: Pauli

Snart 6 och 3
Tuffa beslut att fatta...
Svårt att veta hur man ska gå vidare och släppa taget
Var bor du nu igen?

2013-01-13 @ 23:59:05
Postat av: Johanna

Känner samma här....då har vi nästan jämngamla barn! Jag bor i Norra Skåne...du?

2013-01-14 @ 21:45:33
URL: http://seluna.blogg.se
Postat av: Pauli

Aktiverat en ny blogg nu, behöver nog skriva av mig lite
http://frokenplinchen.blogspot.se

Bor i en liten by mellan Malmö och Lund

2013-01-15 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0