Sista veckodagen

Söndag och min vilodag.
Efter en stenhård vecka med jobb och träning var det en glad Johanna som fick ett meddelande igår.....Min arbetshelg förgylldes med Camilla och skål i fin glas.
- Sugen på att dansa?
Alltid! Så en spontan och mycket lyckad utekväll. Två fnissiga flickor som lyssnade på musik, målade naglar och lättade sina hjärtan. Sedan entrade vi dansgolvet och som vi dansade!!
Stämningen var riktigt bra och alla dansade glatt. En sådan kväll där lagen är alla känner alla. Där Adrian Hammond mötte Bikbok och Spice Girls " Spice up your life" spelades....
Helt tokigt kul! Perceptionen att ta bilder försämrades framåt natten....

Om jag var pigg idag? Ja, ska minsann inte klaga. Jag utförde det som var sedan innan planerat och det innebär min söndagsstädning. Eftermiddag och kväll på jobbet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0