Rulla med motstånd

What a day!
Tänk er en man med rötterna i Södra England....brytningen och man är som förtrollad av allt han berättar/undervisar om. Jag ska med glädje börja använda detta Terapeut redskap redan imorgon (Dock smygprovat redan....kanske det är just DU som varit försökskanin?)..
Det kliar i Samtals fröken!

Med Kursbeviset och huvudet högt gick vi alla ut ur Konferenslokalen!

Tiden knapp med mina små sorkar ikväll men den tog vi väl tillvara på. Hur vi gjorde det? Ha ha! Mackor till kvällsmat! Och sedan firade barnen med glass. Firade min avslutade kurs!
Tända ljus, saga...mys.
Detta är det som ger mitt liv mening. Mina 2 små Troll!
Jag tänkte sätta mig ner nu och planera 3-års kalas...det stundar i faggorna ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0