Popcorn mitt i veckan

Får man äta om man är sjuk. 
Båda småpojkarna hemma med oss idag. Hoppas på piggare pojkar imorgon. Hostar nyser och snörar. Vi har varit ute och fått lite frisk luft idag. Innan dess hade jag tid hos sjukgymnast och idag behövdes det verkligen. Så ont jag har. Tröttsamt att vakna och somna med det. 
Barnen "beställde" köttbullar och pommes och kocken fick arbeta. Filmmys och kvällen sade tjoff. Nu snarkar båda. Jag har snusat massa på mina små idag. Känslan när dom kom igårkväll, som var måndag är obeskrivlig. Tror endast "varannanveckamammaochpappa" förstår. No words. 

Vi surfar runt och tittar efter bil igen. Lång och tråkig och dyr historia detta med bilar. Hade jag kunnat hade jag köpt en helt ny och detta bekymmer hade varit borta med vinden. Tror folket som går i garaget antar en viss tokighet från min sida.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0