Lider mot julafton

Dagarna, timmarna minuterna tickar. 
Granen på plats sedan länge och idag kunde jag inte låta bli att köpa lite mer till den. 
Vi hoppas på hälsa och lite tur nu. 
Jag har legat dålig och växt ihopa med soffan i en veckas tid. Riktigt tokdålig! 
Vilken känsla att känna sig piggare nu. Filmen ska gluttas vidare på. Trötta i mössorna (alla4) efter en intensiv dag/dagar. Imorgon väntas ännu ett pass då jag ska inspirera och instruera. Härligt att få göra det igen!

Idag hälsade vi på Patrik, huset sig likt. En kopp kaffe bryggt på byavann (skånska) och jisses så gott. En pratstund med mannen jag delade 9 år av mitt liv. Detta skulle varit jubileumsår. Även om det inte blev så, behöver jag honom. 
Underbart idag var den lilla stunden jag fick med min trogna ludna vän. Åh vad han spann som en motor som går på högvarv. Vilken liknelse! Snusa, lukta & gosa. Så älskad så saknad. Lille Katt om du visste....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0