Multitasking

Jag ger mig verkligen inte nu. Jag mår så mycket bättre både kroppsligt och mentalt. Jag får fokusera på annat.
Idag tog jag och Liten en rejäl PW. Sedan cyklade vi till Gym...
Väl där kördes det ben och lite armar. Blev ingen stenhård pump men benen fick sig en genomkörare. Lias fick även agera tyngd. Han tyckte det var kul! Vi lekte på samma gång!
Cyklade sedan hem (familjen cykla ja) och lagom till Teds hemkomst från skolan var Lchf munkarna klara. Eget recept! Gottelunch!
Sedan gjorde vi det vi alla tre tycker om: shopping!
Både besök i Life butiken, gallerian och Tiger. En underbart solig och varm dag och nöjda alla tre. Väl hemma klickades kaffet igång och vi hann med att LEKA närvarande. Läste läxan och sedan värmde jag på maten. Som jag en dag så klokt frusit in då det blev över. Frysa in rester betyder mer tid. Så LCHF crêpes och sallad till Mor i huset. Kidsen fick köttbullar, spagetti och även dom smaskade i sig sallad med ost!
Farmor och Farfar anlände lite senare. Dags för min tisdags spinning på 60 minuter. Linda väntade troget på gym. Malin kom snygg som vanligt in i lokalen sen köttade vi! Eller Linda skrek på oss så vi köttade. Härliga intervall pass!
Svetten rann, ja den rann och jag älskar det. Skvätte det på er flickor? Ha ha!

Kvällsfika! Jag tryckte i mig nya favoriten: kvarg & min musli. Kidsen och mina äldre smaskade på knäckebröd och rostade mackor. Barnen somnar...jag sätter igång datorn. Händer inte ofta, men enklare att beställa där. Funkade tyvärr inte. Fast med glimten i ögat...somnar jag nog snart.
Kan inte alla dagar vara såhär?

Åh! Har ju gjort Fudge idag med. Står i kylen till fredagsmyset. Hur den smakar? Ingen aning.
Sedan bakade jag en födelsepresent innan spinningen med. Innehåll? Lime!!!
Multitasking javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0