LCHF @ work

När vi ska ha "glassfest" på jobbet propsar jag på att jag minsann, och dom andra som vill fika på annat än bars ska få njuta. Som inte vill äta glass regular ska få en tallrik med något.
Så blev det med....finns tyvärr ingen LCHF glass i trakterna här. Gör dock inget för är ingen glassoman men..detta är gott!
Fet yoghurt, cream cheese, kokosflarn, björnbär och lite Stevia. Hann inte slänga ihopa glass men lite av varje blev perfekt ändå! Mättande! Fin stund med kollegor! Så glad att jag har er!
Stämplat ut...på g hem. Ja, bloggar när jag går. Solen steker. Ska ut på min löprunda sen...sen kommer mina SMÅ pojkar till Mor sin. Kvällen med Er! Kan det bli bättre? Fantastiskt att man kan låna/byta/ prata med den FD andra hälften. Glad att vi fortfarande har varandra. På fantastiskt humör! Let's keep it that way and horray!

Förresten...hur söt är inte min kollega som drar fram ett Lchf choklad ur väskan till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0