Gåva med Lime

Efter en vardag blev det vardag med lite guldkant. Kalas för Farmor, present? Jo, en Lchf Limedröm. Mycket uppskattat!

Farmor hade tusen frågor om hur jag äter. Hon hade hört om 5:2 mycket nu och hade en del frågor. Jag svarade såklart. Sedan ville hon ha mer tips på mat som kan bjudas på. Att hon gjort egna kåldolmar idag var ju pricken över i. Vilken kvällsmat vi fick idag! Snacka om ekologiskt och HÄRPRODUCERAT!
Limedrömmen njöt vi av ute! Solen sken, varmt och en av dom sista sommarkvällarna tror jag. Kaffet åkte ner, en del koppar. Åh, smakar ännu bättre ute och kan kaffe bli godare för var gång man dricker det? Är detta möjligt?
(För att inte förvirra, har två farmödrar samt farfar.) Lyx!

Väl hemma sov lille. Store pojken ringde och sade natt till Pappa sin. Tårar idag med. Känner mig maktlös. Blir arg för jag vet att det är pga vår Skilsmässa. Blir arg på mig själv. Jag som sårar ju och det....det gör ont. Finns inget som gör så ont som när barnen är ledsna.

Jag vill ha lite endorfiner, kör hemmaträning. Nej, ingen supermarknad. Hann inte till gym idag....gotta do what i gotta do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0