Blending Bliss Blissmix Valnötsbröd

Valnötsbrödet är nu bakat & smakat!
 
Att baka bröd eller bullar kan inte bli enklare.
Valmöjligheterna som även i andra Blissmixer är helt upp till dig själv. Jag valde att göra några bullar och självklart bröd. Var längesedan jag åt bröd. Skiva och bré på smör var så länge sedan att jag inte minns. Brödet liksom bullarna blev supergoda. Jag tyckte om att dom fick en knaprig yta, och mjuk inuti.
 DET är ju så gott!
Jag valde att "toppa" med solrosfrön samt både vita och blåa Vallmofrön.
Skickade med bullar hem till Farmor min och hon blev överförtjust. Bjöd på brödet idag vid en sen frukost och det var mycket uppskattat av min gäst. Alla som smakar dessa mixer blev saliga, och förundrade över hur himla gott det är. Att kunna njuta av en ostmacka som är nyttig det är LYX.
 
I måndags när vi var vid havet hade jag ju med mina Ljusa Blissmix muffins med Bittermandel arom. Poppis dom med som fika vid havet!
 
Ännu en gång en lyckad Blissbakning!
 
www.blendingbliss.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0