Besvikelse

Är ju fruktansvärd! Åh! När man planerar och sedan inte riktigt är säker på om det ska göras? Ni vet denna beslutsångest. Jag är dock ganska så mätt och trött på att ha dåligt samvete. På att finnas där 24/7 men inte alltid orka med mig själv i efterhand. jag har börjat med en mycket bra grej...telefonen på ljudlöst.
Jag saknar barnen enormt mycket och funderar och klurar på hur vi kan lyckas med det dom ringde mamma sin om...

Jag hoppar över det mindre roliga...
Idag sov jag länge. Ja det gjorde jag. Både kroppen och knoppen behöver det. Sömn. Vet inte hur mycket jag vaknat inatt, hur svårt det var att somna och hur många sömnlösa nätter jag haft nu. Det är INTE bra så när jag kan sova ut så. Att få sömn är a och o.
Min morgon PW/löpning. Solen sken och klart att det är "åka till havet väder" då jag ska jobba. En kesofrukost och sedan en liten extra promenad till en kvälls jobb. Jag tror jag orkar. Är envis. Imorgon med....tidig hemsk morgon men...sen är jag ledig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0