En dag med mina

Pojkar!
Vaknade som en piggelin vid 7...nej för sjutton. Somna om. Sedan hörde jag barnkvitter vid halv 9. Solen sken in genom fönstret. Det BLIR fint väder idag! Tjohoooo!!!! Jippie!
Efter en riktig mysmorgon styrde vi kosan mot Skopunkten och fick det billigaste paret på köpet. Vi var i djuraffären länge och kollade in fiskar, papegojor, undulater och gnagare.
Solen sken vid hemfärd. Hem...packa väskan och ner till sjön. Jag fick halvt bada. Bollen flöt ut i vattnet....
Efter många och och men slutade det med att jag fick låna en redan tänd grill för att grilla våra korvar. Mätta och nöjda spelade vi lite boll innan vi for hem, gungade och sedan kvällsbadade alla 3. Ted läste saga, jag läste saga och nu sover mina små....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0