Pärla i näsan

 

 

Förutom jobb idag så ringde Fritids.

- Ted har stoppat upp en pärla i näsan och har ont..

Jaha, hämtade båda kidsen och traskade till VC. En fantastisk doktor undersökte Ted med pincett och dammsugare (sug) och hittade ingen pärla. Den kommer nog ut så småningom....Att han kunde göra det så enkelt fick mig att småle. Ibland träffar jag på människor som jag bara vill krama om. Vilken läkare! Sedan fick Ted ta en leksak som pepp för att han varit så duktig. Var ju det bästa med att vara hos Dr när man var liten. Han valde en liten ödla och sträcker sin hand till sin lillebror som står och tittar.

- Här Lias!

Ted ger sin lillebror ödlan. Jag smälte!

Kvällen spenderades i badhuset och rena och fina körde vi hem och åt liten enklare kvällsmacka. Ännu en liten olycka hände då Lias fick i sig en pilla som bara mamma ska ta. Ringde Giftinformationscentralen och det visade sig att vi kunde vara lugna....

 

Jag har fått min kvällswalk och nyduschad kastar jag nu snart in handduken för idag...


Kommentarer
Postat av: Karin O

Svar: TACK:) fast det får vi väl tacka min kille för är ju han som shoppar:p

2012-09-12 @ 05:48:54
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Fröken M

haha... det fruktade samtalet ;)
Men jag hoppas att pärlan kommer till rätta snart - om det nu är någon där inne...
KRAM

2012-09-12 @ 08:37:22
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0