För idag

Är det torsdag.

 

Det gick så bra att väcka och lämna barnen idag. Första gången för mig så tidigt och sedan köra till jobbet. Men det kändes riktigt bra och kanske att jag hade tur just denna morgonen. Jag minns så väl när Ted var liten och åkte i cykelsadeln där bak var morgon. Hur jag då fick ta detta var morgon, och hur konstigt det känns med två små barn. Även om jag också lämnar så är det första gången såhär tidigt. Det märks att hösten kom igår. Men idag sken solen och gav lite nya krafter. Kikade ju ut då och på jobbets bakgård....

Ikväll höll jag i pass nummer två denna termin för "kollegan". Ännu ett härligt gäng kom ikväll....

Barnen sover efter saga från Patrik. Jag ska gotta mig med cashewnötter och nya numret av IFORM.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0