Host host

 

 

Tänk, jag som inte ens är förtjust i hundar blev kär i henne.

Det är ganska så kul och intressant vad tid kan göra med en människa. Hur man kan förändras och börja se på saker så annorlunda. Ikväll är det hemma som gäller! Efter dubbelpass igår och idag ett dagspass så passar det ypperligt att spendera kvällen hemma i huset. Som jag saknat barnen! Ted är dock iväg på kalas och han inväntas senare. Lias är inte kry och sover....Jag undrar hur länge han ska sova? Jag har dock inte hjärta att väcka honom då han inte är kry. Kanske att han blir piggare till imorgon. Om han nu inte vaknar klockan 20:00 och vill vara uppe till mitt i natten. Undrar om mamma J orkar det? Ha ha. Det tar jag då. Nu är jag här och nu. Funderar på att bära upp lille skrutten i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0