Vad det blev?

Ja, eftersom jag bäddade ner mig i soffan så blev det de Desperata Hemmafruarna. Tänk att det är inne på sista säsongen nu! Buhu!!! Sedan bäddade jag ner mig i sängen under prasseltäcket och somnade gott. Vaknade av LuNa som biter mig fibrilt i fingret som hon brukar..
- Gå upp gå upp.
Men en liten sovmorgon blev det allt. Kommer upp, helt tyst, kaffet sätts igång, jag struntar i det lilla som behöver plockas. Det springer inte ifrån mig. Sätter mig ner i soffan och tar vid där jag slutade. Jag är så satans nervös inför morgondagen. Men inte ska jag väll göra en höna av en fjäder. Snart kommer Patrik och Lillebus hem. Pratat med Zeke i telefon som fyller ett helt år, han slickade på telefonen och jag antar att han skickade en puss till Tant (!!!!!) Johanna....Åter till mitt kaffe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0