Mors dag dagen är här

Vaknar med ett ryck vid 9:45. Åh, hur länge har jag sovit? Nej nej nej! Jag praktiskt taget hoppar upp ur sängen.
Idag är det alla Mammors dag och vi får se vad dagen har ett erbjuda. Är stolt mamma till två fina pojkar och jag hoppas på massa kramar och pussar idag!
Som nybliven mamma, och 19 år har jag med åren växt och blivit en stark mamma för mina två. Jag var ganska så skör innan... men den dagen jag fick hålla Ted i famnen (eller inte dag mitt i natten) kände jag en enorm lycka och efter den dagen har jag växt för barnen. Det finns ingen eller inget som lärt mig så mycket som mina två kiddos! De visar vad ren kärlek är och de får sin mammas hjärta att hoppa kullerbytta!




Kommentarer
Postat av: nikitaam

Vilken underbar stil du har:)

Brukar du shoppa på Go attentions webshop? tror deras kläder verkligen skulle passa dig.

Vill du ha mer tips på webshoppar eller styling kika gärna in hos mig :)

2012-05-27 @ 13:09:47
URL: http://nikitaam.devote.se
Postat av: Emelie

Ja riktigt roligt att Sverige vann! :-) Jag jobbar på en affektiv avdelning för personer mellan 18-45år, med olika diagnoser. Ångestproblematik, depressioner, tvångstankar, missbruk, ätstörningar, självskadebeteende, självmordstankar samt försök! Vart och hur jobbar du? Trivs du bra? :-)



kram!

2012-05-27 @ 17:26:13
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: AnnaPannaA

GRATTIS ( I efterskott) TILL BÄSTA MAMMIS I VÄRLDEN!! <3 HURRAAA

2012-05-28 @ 10:50:06
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0