Lyckad fest

För Ted igår! All släkt, fattades bara vännerna men det tar vi en annan dag. Huset var fullt nog som det var. Vi bjöd på Tacopaj, jag gjorde LCHF wraps med köttfärs till. Gott som attans. En blå tårta, den jag brukar göra och Mormor Marianne hade bakat Snoddas till Ted. Han fick så mycket fint! Han är rik som ett litet troll nu, och vi får se vad han kommer göra med sina pengar, jag hoppas kunna smuggla undan lite och sätta in på banken. Man kan ju hoppas! Det var så roligt igår! Så lyckat och glädjen då alla samlas är fin. Vi avslutade kvällen med Hockeyn och Ted somnade. Ted var så tacksam för allt han fick, och han var så glad hela eftermiddagen och kvällen. Den lilla spelstunden vi hade, trots att jag fick gå ifrån och göra kökfix så var han nöjd och på superhumör. Sedan är han så otroligt söt! Så stilig liten pojke, med sina vackra bruna ögon och vackra tjocka hår. Hans fina små små händer och för mig en trygg arm som håller om mig.
- Kommer du ta hand om mamma sen?
- JA MAMMA!
Häromdagen då vi åkte bil så satt han intill mig då jag körde. Han såg så stor ut!
- Tänk när du kör mamma?
- Ja, du mamma.....*sedan flinade han brett...
Jag kan faktiskt se det framför mig!
Idag är en ny dag, solig och Erica var precis och kidnappade Ted med häst och vagn. Tokmajjan, Ted blev sååå glad! Nu beger jag mig strax in till "Stan" för lite ärenden och sedan en kväll på jobbet.
Fin fin fredag! Men lite fjärliar i magen har jag allt nu...

 

Älskade Älskade Ted!





Coolaste 7-åringen ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0