Idag skiner solen

Vaknade av att det kändes betydligt varmare idag, tjohoooo! Som Ted har längtat efter denna dagen. Idag bär det av till Skånes Djurpark. Jag kan säga att det är inte bara Ted som längtat, jag med. Jag tycker det är så kul att titta på alla djuren. Intresset för djur delar jag och Ted.
Så nu laddar jag med kaffe, bara jag och Ted vakna. Det spritter i benen på båda ;)
Nästan som när det är lite tilltagande måne (Luna, varför tror ni min honkatt heter LuNa?) och vi ska inte bara prata om fullmåne. Är det fler där ute som känner av fullmånen? Sömn, koncentration och tankar?


Foto: Johanna i början av Maj månad.


Kommentarer
Postat av: Lottis

Hoppas det blev en skön dag för er alla med sol, skratt och trevliga stunder.



Kramisar :)

2012-05-13 @ 14:38:46
Postat av: Johanna

Helt underbar Lottis! Å vet du vad? Jag fick mitt MVG idag ;) Tjohoooo Kommer du på vår avslutning? Kram

2012-05-14 @ 15:06:26
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Lottis

När är er avslutning då? Grattis till ditt MVG. Hör av dig. Kramisar

2012-05-14 @ 19:00:20
Postat av: Lottis

tyvärr har jag lektion den dagen men ska till hlm på torsdagen den 31/5 om du har tid att träffas

2012-05-15 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0