Fotanalys

Då var det äntligen lördag och äntligen in och köpa ett par lööööööparskor. Finally!
Jag bad direkt om hjälp, lika bra att få ett par som verkligen sitter rätt. Jag fick göra en fotanalys. Der visade sig att jag har lite dysfunktioner. Inte bara mina ryggskott som gör att jag har ont i ryggen, jag är lite sneeee. Mitt högra ben behöver inte extra funktionssula. Men mitt vänstra däremot. Huhu. Jag har en "överpronation", som den röda gubben. Inte konstigt att jag har ont i min rygg. Detta kan förebyggas ju! Genom att springa och gå långa sträckor i ordentliga skor. Blev inte Oasics som var tänkt, båda två hade ju stöd och jag behöver bara stöd på vänster fot. Så därför föll lotten på ett par Adidas. Hon gjorde en specialsula till mig i maskinen, stoppade i den och jag hoppas att lite av mitt ryggont kommer att försvinna. Jag har även hög hålfot, men det visste jag...

Så var det lite (kunde inte låta bli) rea med. Så det blev en del införskaffat. En löparjacka från Pro Touch som dock inte var på REA, en luvtröja från Firefly och ett Adidas linne. Lite nytt gör gott!

image description image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0