Fick min

Cirkel i trädgården! Precis så som det såg ut i huvudet. Rätt i mitten! WHOOP!
 Nu ska bara resten med göras....planer planer rensar ett annat så kaosartat huvud med massa grubbel. Kommer bli så fint! Kan se det i huvudet!

Jag ska vara ärlig och säga att innan middag var jag nära att ge upp, med en pojke med humörsvängningar och en som rymmer hela tiden. Hann ta ett spadtag, och sedan jaga en liten 2 åring som rymmer....Han bara går...
Men, sedan somnade båda barnen (ja, Ted med så nej han är inte kry...men seg och envis) då kunde jag och Patrik arbeta som attans. Tack så hjärtligt för hjälpen! Mycket roligare om man är två och hjälps åt. Annars hade jag nog varit kvar ute och grävt. Det ska ju inte bara grävas, det ska ju köras ner i skottkärran med till vårt lilla tuvförråd (skogen). Hua!


Sedan om jag påbörjat något så måste jag avsluta det med, bara lite till, lite till, lite till....

 


Kommentarer
Postat av: Patrycja

Hahahaha känner igen det där med barn som springer varsitt håll när man ska försöka vara ute med don :)



Men jisses vad fint det blev. Tycker t o m er tomt blev större?!

Ska ni sätta plattor eller grus?



Hur är det med Ted? Förkylning eller fortfarande ev shunten?



Kram

2012-05-04 @ 22:02:38
Postat av: Karolina, mamma till my ❤

Åh va fint det blev! Ska ni lägga grus i? Hur mår pojken? Har han kryat på sig? Hoppas det!!! Många kramar

2012-05-05 @ 13:47:39
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0