Betydelse

There are no regrets in life
Only lessons



 



How come?
Ja, texten och dess betydelse står mig varmt om hjärtat. Jag behöver ju inte översätta, eller?
Jag ångrar ingenting, jag har lärt mig av allt jag gått igenom. Genom allt kommer man "ut" starkare. Alla motoch medgångar lär man sig av och krama om det. Krama om händelserna i ditt liv som har format dig till den person DU är. Du hade inte varit DU utan allt som hänt, dina nära och kära, dina händelser och dina livskapitel i din livsbok. Jag går snart in i ett nytt kapitel. Nya funderingar och ska försöka att inte grubbla. Göra som jag känner. Lita på magkänslan och ta lite av min känsla och lite av mitt förnuft. Detta kallas Visshet, din inre röst.
Det finns saker som jag vill ställa till rätta, det finns saker som inte gått som jag planerat eller tyckt. Men jag lär mig var dag av mitt liv so far. Klockan tickar mot 27 och jag har insett att jag har så många år kvar. Det får man man ju hoppas. Så här kommer ännu ett ordspråk/visdomsord..
"Det viktigaste är inte att fylla ditt liv med år. Det viktigaste är att fylla dina år med liv"

Placeringen är ganska så kul, jag ser det varje gång jag knäpper en bild och fryser ögonblick. Jag kan själv se den varje dag och påminnas om detta. Placeringen var klockren då det väl gick upp ett liljeholmens, som hände hos Mirelle. DÅ bestämde jag mig, vips sådär. Här gick jag enbart på min känsla, inget förnuft what so ever. Ha ha ha! Kallas den impulsiva Johanna. Den känslan gillar jag, just do it..

Frågan är nu bara om man ska göra en till innan sommaren? Hur ska man tänka? Jag vet flera ställen till och jag vet minst två texter till jag vill smycka kroppen med. Ett motiv har jag inget, och texter känns som jag....just på kroppen då. Jag tänker främst på solen, och förnuftet. Ha ha ha...


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

Men så fint! Bra val av ställe oxå! Snyggt som F.A.N



2012-05-10 @ 10:10:57
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Trees mamma i London

Gillar både text och betydelse:) och val av ställe på kroppen:D i like!

2012-05-10 @ 20:58:10
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Karolina, mamma till My <3

ÄLSKAR den! så fin och underbart budskap. Åh vad kul!:)

KRAM

2012-05-10 @ 22:40:34
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej söta Johanna! Vilken underbar text, du skriver så vackert och tänkvärt:) Många kramar/Jenny o Lilla Nelly

2012-05-12 @ 07:34:34
Postat av: AnnaMalin

Älskar budskapet!! :-) KRAM!

2012-05-12 @ 21:35:33
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0