Sentimental

Är jag.


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

Det är en bra egenskap! Jag med...kommer med åldern!!



Men TACK!! :D Du kan va vacker!!



KRAMMMM <3

2012-03-21 @ 11:15:02
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Patrycja

hihi tänk att jag tänkte oxå skriva att det blir man med åldern men sen jag tror man blir det ännu mer efter man skaffat barn.



Läste pojkarna är sjuka. Hoppas det går över snabbt nu när det snart är helg. Vi har oxå fått vara hemma för feber. Verkar gå massa sånt nu.



Soliga kramar till er! :D



ps. ÄLSKAR din kavaj du skrev om innan. Köpte mig en likadan för ett tag sen. ABSOLUT bästa köpte detta året. :)

2012-03-21 @ 12:58:47
Postat av: Johanna

P: visst är kavajen grann!!!! Lätt det bästa köpet i år för mig med. Ett plagg man kommer använda mycket!!!!

Barnen har feber till och från.... Typiskt! Lias fyller ju två på lördag, då måste vi vara friska!!!Kram på dig

2012-03-21 @ 13:14:41
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0