Congratz



 Maken 31 år, och det har vi firat med (förutom en vanlig arbetsmåndag) att beställa hem Thaimat som är en stor favorit hos alla tre pojkarna. Firat med presenter, och nu spånar vi på en present som kanske ska bli av?
The small boys är fortfarande pigga, och vakna och detta med att ställa fram klockan ställde till det lite igår för oss. Lias somnade efter midnatt(!!!!!) Hos mig i sängen, och sedan vaknat från och till. Därav väldigt lite sömn....
Därav trötta föräldrar ikväll som bara skulle vilja få en tid att dricka en kopp kaffe i lugn och ro, som det ser ut nu så blir det en annan kväll. Vi får la se, man ska ju inte ta ut något i förskott!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Oj, jag har inte ens tänkt på tidsomställningen när det gäller Viggo. Han har snällt fått gå och lägga sig vid 19 som vanligt !!

Hoppas ni får en rikigt mysig kväll och att ni laddat med lite godsaker och firar ordentligt :)

KRAMAR

2012-03-26 @ 20:44:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Felicia

men grattis till maken i efterskottsådär! :)))



puss

2012-03-27 @ 10:54:10
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: AnnaPannaA

Jag beslöt mig för att ignorera omställningen. Vart väck kl 06.00 bara för det!! HAHA!



Schysst bild och Grattis Grattis på mannen din!!!



PS. Visst blir man, VÅFFLA PÅ DÅ RA!! Mmmm

2012-03-27 @ 11:33:16
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0