Svälj eller

Ha ont!
Jag hörde när Ted var vaken...
- Ted Ted...vill du komma och hjälpa mamma?
Min lille kille kommer och hjälper mig upp, klappar mig på ryggen. Har ont i den med nu när jag legat så många timmar. Inte van att vara så stilla som jag är nu!!! Jag är van vid rörelse! Ted klappar mig en stund på ryggen. Följer mig ner och jag tar de förbannade tabletterna jag fick med hem. Nu får det vara bra. Jag får bli lite yr, illamående och "rolig". För då kan jag röra mig! Fredagkvällen var bra mycket roligare än det sista dygnet som bara innehållit smärta! Jag vill kunna skratta utan att det känns som om jag ska delas på mitten....
Ja, jag svalde dem precis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0