Smärta

Ont? Ja...men inte så outhärdlig smärta som jag trodde. Det spänner, ömmar, svider och sticker. Men det är smärta som går att hantera.
Sov så gott hos Tina inatt! Zzzzz... Vi gick upp tillsammans i morse och drack en kopp kaffe. Sedan har jag varvat Nyhetsmorgon med att skriva och slumrat lite kortare stunder. Farmor och farfar kom och hälsade på. Köpt med en blomma till Tina för att hon tar så väl hand om mig. Farmor kammade mitt hår och Tina pillade i det innan jag pussade hejdå på henne.
Mina pojkar kom upp och hämtade hem mig. Fått i mig ännu en kopp kaffe och sitter så stilla jag kan i soffan. Det liksom "bubblar" lite....


Kommentarer
Postat av: teddy

men har jag missat något?

Vad har du haft för dig???

krama

2012-06-07 @ 01:33:57
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0