Pirr pirr pirr

Idag när jag gick från jobbet, visste hur mycket som skulle göras idag så pirrade det i magen. Sådär åååhhhh det ska bli såååå mysigt att hämta kiddsen! En snabb kaffe hos min Tina som även hon åker iväg på lite semester. Inhandla presenter till fina och sedan musik på buss hem...
 
 Som jag SAKNAT DOM! Massa pussar och kramar. Hade inte sett mina pojkar sedan igår förmiddag (vakna då). Lias pedagog sade..
- Åh, ända sedan igår...oj oj oj! Sedan skrattade hon...
Jo, sant...inte många timmar men tillräckligt. Hur ska det då gå en vecka utan dom?
Kalas för Nana som fyller imorgon, jordgubbar i massor och bad i pool. Lias och Zeke knorrade runt och lekte med bilar. Dessa bilar...
Väl hemma blev det ett bad för mig och Liten, lite kvällsmat och sedan en saga. Somnade gott intill sin mamma. Ted snusade gott han med. Nu ska jag gå och snusa lite....
 
 
 
Bilden på Nana och Zeke är så vacker. Här har jag lyckats.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0