Jag tycker om rosa

Älskar rosa! Men...inte i ett uterum, och inte den sortens rosa. Om man nu kan kalla det rosa? Vid 19 tiden startade jag projektet. Hittade minsann masssssa vit färg i källaren. Hurra för att jag sparat! Vid 23:45 var det klart. Nu är det vitt! Dock skulle det behövas gå över en gång till. Tar jag imorgonkväll! Blir ju alltid flammigt när man rollar första gången, tro mig... Det har jag lärt mig! Pensel i kanter och roller på väggarna!
Jag slipper iallafall se den förskräckliga färgen jag har spytt på i fem år nu ;) lite ommöblering gjord och när det är målat en gång till jag ska inreda så fint. Kunna njuta av smatter på taket och "Tor" som drar fram som han gjorde ikväll....
Nu är det nog dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0