Idag hissar vi flaggan

Eller vi har alltid vår vimpel uppe på framsidan, en sådan får ju vara uppe alltid dygnet runt.

Idag är det ännu ett steg upp på min trappa. Jag mår idag ännu bättre än igår, och kunde idag enklare komma ur sängen. Eller enklare, det gjorde mindre ont. Så idag är det kanske dags att faktiskt klä sig i matchande kläder och dra på lite rouge? Jag vet inte, kanske när jag reser mig om någon minut så snurrar det till igen och orken tar slut. Jag vet inte, men jag hoppas hoppas på en piggelin dag. Fem dagar sedan opn nu och jag känner verkligen hur det går framåt. Ganska så kul faktiskt!

image description


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken tur att det går åt rätt håll!

2012-06-06 @ 11:31:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: ida larsson

åhh.. hoppas du snart mår bättre o kan röra på dig! o grattis till dig och din nya "hylla". Göttans! Hade jag fått o haft pengar hade jag lätt lyft upp min hylla en aningens! ;) Kram

2012-06-06 @ 19:28:39
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hoppas du mår blir bättre och kan lyfta upp lillkillen.



Kram:)

2012-06-06 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0