Att besöka

Dem man tänker på, att hålla kontakten!

Jag var ännu mer mindre smärtpåverkad i morse då jag vaknade. Jag klarade att gå upp utan att skrika...
Hade en mysig tidig morgon hemma i huset, katten spann och kaffet i magen. Sedan tog jag minsann bussen in till stan. Det var tufft att skumpa på bussen, men det gick. Jag har hälsat på i skolan, lovade att lämna bilder från avslutningen ju. Träffade Finaste Lotta! Så glad jag blev!!!!!! Underbara fina Lottis!
Jag har bokat lite planer för morgondagen och nu sitter jag på min fd Praktikplats. Ska luncha med brudarna här minsann. Så kul att komma hit igen! Som jag saknat dem.
Känner mig idag väldigt medicinpåverkad. Torr i munnen, yr, slö, ögonen hänger inte med, illamående, sticker i fingrarna, varm som en stekpanna i ansiktet....
Men, det går åt rätt håll! 6 dagar sedan op idag och var dag innehåller framsteg!


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

Stackars, vad har hänt vännen? <3 Tusen kramar

2012-06-07 @ 16:08:24
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Lottis

Tack för den lilla pratstunden vi delade. Att träffa dig idag var en av dagens höjdpunkter:). Lova att du tar hand om dig.



Vi hörs.



Många kramar

2012-06-07 @ 18:20:39
Postat av: AnnaMalin

Sv: Eller hur, tiden går skrämmande fort... tyckte jag nyss tog studenten men insåg nyligen att fallet inte var så ;-)



Oooh, var ju ett tag sedan jag besökte dig (har haft så dålig tid till att besöka er alla!) - hoppas op gick bra och att du får må bättre för var dag!

2012-06-07 @ 20:20:49
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Hej! Det är bra! Okej, jag tror inte att jag kommer att sälja mitt macro på länge :P Det heter Tamron 90mm 2,8. Du kan ju se om det finns på blocket eller så om du inte vill köpa ett nytt för lite över 4000kr :))

2012-06-07 @ 22:15:45
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Paula Ohlsson

Fin blogg du har !

2012-06-07 @ 22:27:25
URL: http://paulaohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0