Måndagsfest

Med fina!

Det blev en helt underbar dag! Trots en liten dum start så väl på jobbet så muntras jag upp av finaste kollegor! Kan verkligen inte ha bättre kollegor! Ni är guld för mig! Med kloka ord och omtänksamma gester.

 

Ja, jag stannade kvar lite extra. Men jag trivs ju så bra så mig gör det inget ;) Sedan buss hem med musik i öronen. Det är min quiet moment, bussturen. Väl hemma idag lite senare än vanligt så var det bara att byta outfit och Pk badade barnen. Sedan styrde vi kosan mot Dads house. Hem till Pappa och Katja och Pappa som kockar som en kock hade lagat världens måltid. Helt ljuvligt vad han kan laga mat!

Sedan knäckte jag en öl och fick sällskap av Ted som idag lutade sig mot sin mamma lite extra. Jag undrar varför? Närhet? Vi låg i en varsin hängmatta och pratade länge jag och han. Pratade om resan, om drömmar och om badskor. Sedan fick jag en filt på mig av Ted och vi pratade ännu mer. Helt underbart! Jag och Han bara! Vad stor han är, vad klok han är och vad underbart det är att bara vara vi. Inte ofta DET händer. Alltid någon annan som kommer.

Sedan plockade vi smultron och trädde på strån, smaskade på dom i Pappas gamla verandra och nu kliade det i benen. Både jag och Ted rastlösa så vi kickade boll länge. Med musik från iPhonen så kickade vi loss. Blev både musik och dans. Ni skulle se Teds chickenkick! Så kul vi hade, skrattade och var bara vi 2.

En helt underbar kväll och vi kunde stannat, men efter Yatzy var Liten trött och somnade på studs då vi kom hem.

Finaste Pappa fick jag finaste kramen av idag vill jag lova!

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh va härligt !! Det är sånt som man kan leva lääänge på !! :)
DU har rätt - klänningen ska förbli hemlig fram tills vi ses där på stranden i solnedgången :)
Puss & kram

2012-07-31 @ 08:53:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Satu- med 4 småttingar och gravid

Kikar in och säger hej! :-)
Vilken mysig blogg du har och jätte söta barn!

Kram/Satu
www.mybabydolls.blogg.se

2012-07-31 @ 14:56:10
URL: http://www.mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0