Behöver jag säga

Att jag gillar Herr Stallone? För mig står han för Hälsa och Välbefinnande. Vilken tanke va? Jag älskar Rocky och för att inte tala om Rambo! Det känns så otroligt skönt att träna igen. Då menar jag verkligen anstränga sig och få upp pulsen rejält! Jag är beroende. Veckorna utan har varit tråkiga. Man känner direkt då endorfinerna börjar verka. Jag har känt mig plöfsig och svullen (jag vet, det sitter i huvudet)..... Pga op så har jag haft träningsförbud. Förutom promenader....får/ska helst inte styrketräna än. Det tar jag om någon månad. Tror att och som min läkare sade att man känner det. Det får inte göra ont. Jag ska erkänna att det känns i Tudorna/kittisarna you name them what you want att man anstränger sig. Det är dock mest/ nästan bara vänster bröst. I höger har jag knappt ont alls längre. I vänster däremot har jag betydligt mer känsel i bröstvårtan ( ja, klart jag känner!). Höger nippel är fortfarande lite "borta". Imorgon är det tejpbyte. Lika spännande/skräckfyllt var gång. Men sist jag kollade såg det så fint ut! Så glad att jag faktiskt lade in under bröstet/bröstvecket. Det syns inget alls. Det gör mindre ont och är mindre riskfyllt (inte körtlar där som i armhålan samt enklare därav mindre risk att lägga in inplantatet). Om jag är nöjd fortfarande? Åh jisses ja! Bästa köpet Ever!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

sv: Verkligen!! Jag såg dig - har nu addat dig också! ;-)

Hoppas allt är bra med dig!! KRAM

2012-07-29 @ 21:41:16
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Sååå himla snyggt !!
Och JA, jag hoppas jag oxå ska kunna investera i ett par inom kort :)
KRAM

2012-07-30 @ 09:09:57
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0