Because i can

And because I like. Because i'm worth it!

När man går och nanar tidigt en lördag är man pigg tidigt en söndag. Klockan 6:00 vaknade jag. Pigg som en lärka och nöjd efter många timmars sömn. Det var ett tag sedan jag sov så många timmar i sträck. Härligt att vara utvilad och ganska så glad över att det inte blev någon utgång igår. En kopp kaffe på balkongen med Pk och sedan fick jag mig en idé. Varför inte köra upp och dra mitt pass? Så jag tog min väska och körde upp i lokalen. Körde mitt spinningpass, som jag längtar efter att instruera nu. Svetten rann gott och jag körde med pulsklockan för första gången. Som jag fick i julklapp av Patrik men som jag inte använt. Lustigt? Det är så häftigt att se hur man kan leka med sin puls. Hur man kan rusa den!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hur duktig är inte du!?? TACK sweetie, ska du säga!!! Du är en riktig pingla du å!! :D

Ps. MIN Sangria... Mmm let me see, den är lite halvjobbig, man tar 1 bil, åker till systemet och köper en färdigblandad flaska som heter Don Simon Sangria, sååå jobbigt men helt klart värt d!! ;D

2012-07-29 @ 13:12:13
URL: http://annapannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0