Bad och karuseller

Med fina små.

 

Vi har verkligen gått och blivit riktiga sjusovare då jag är ledig. Idag blev klockan minsann över 12 innan vi var klara med alla "morgonbestyr". Ted sov borta inatt så det var bara lill knorren hemma. Han är riktigt morgontrötter! Vad ska vi hitta på idag? En hel dag ju! Vi stryde kosan mot Halmstad och Äventyrslandet. Tog med Kusin Alice med. Barnen åkte (inte bara barnen) karuseller. Första karusellen vi satte Lias i blev nog liiiiite för bra. Han blev livrädd, var ganska så snabba backar på banan och Ted höll om sin lillebror medans mamma förtvivlat såg på. Vilken tur att Storebror fanns vid hans sida. Så Lias kände inte för att åka så mycket sen. Barnen lurade upp mig i en (jag är en riktig fegis och får dödsångest varje gång) karusell. Jovisst....Kul var det. Tänkte att om barnen kan så kan väll jag. Jag är ju levande än och skulle lätt åka igen. Jag skulle aldrig sätta mig i Atmosfear som en vidd Herr D...Räckte med dödsångesten i Balder på den tiden då då jag dumt nog satte mig i den. Det har badats, och jag som frusen är hade inte badkläder med. Måste nästa gång. Inte lätt med en liten 2 åring i vattnet annars. Vi har verkligen roat oss massor. Jag ville se havet efter kvällsmaten och vi körde till Tylösand och stranden. Men jisses så kkkkkkaaaaallllttt. En titt på havet och sedan en glass i den *önskar jag kunde skriva varma kvällssolen. Lias sover nu, Ted har Kusin Alice här som sover över. Jag ska slösurfa ett tag till... 


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh så roligt det ser ut! ...och vilken fin blogg du har! Sann inspiration och glädje att läsa för en småbarns mamma, hit kommer jag tillbaka! =)
Kram!

2012-07-23 @ 09:07:56
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: AnnaPanna

Visst är det skönt när man inte har ngr måsten och kan ligga och dra sig lite extra!! Passa på säger jag bara!! :D KRamis

2012-07-23 @ 10:50:51
URL: http://annapannis.blogg.se
Postat av: Fröken M

åhhh va härligt !! jag skulle GÄRNA ha typ 10 grader varmare i luften, men bus, bad, glass och karuseller är minsann inte det sämsta !! KRAM

2012-07-23 @ 13:10:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Karin

Härligt:)

2012-07-23 @ 17:25:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ha en fin sommar söta..Fina bilder.kram kram

2012-07-23 @ 18:16:15
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0