Upp och iväg

Liten Lias på dagis, han tog plats i G´s knä direkt.

Idag vill jag sända en tanke till föräldrar, syskon och anhöriga till det lilla barnet som dog plötsligt i vår närliggande by. Jag tänker på er och sänder en stykekram. Det händer mycket hemskt i vår värld.

Ted sover och sover. Han är så förkyld och det är inte mycket med honom. Han får sova, stanna hemma och vila. Ska pyssla om min kille idag. Lias stod nedanför trappan till ovanvåningen i morse och kallade på sin bror. Jag förklarade så gott jag kunde att Ted ska inte med idag i bilen..
-Haeeee haeeeeee haeeeee!!! Tjoade han!
 Jag ska nu kicka gång med att få min Geriatrik uppgift klar.


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Vad roligt att höra :)) Tack så mycket!

2012-01-25 @ 13:36:39
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Jessica

usch ja, de e så hemskt med den lille pojken som dog... dagen innan hans 2 års dag:( Både förskolan och skolan har haft minnesstund med tända ljus och tittat på foton av honom... Och de e mååånga frågor från kompisarna på förskolan.... Man vet inte vad man ska svara...

2012-01-26 @ 16:38:23
Postat av: Johanna

Åh, jobbar du där Jessica...??

2012-01-26 @ 18:08:59
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej, men en syster till pojken går i amandas klass, o pojken i fråga går på samma förskola som ronja...

2012-01-26 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0