Kickstart

Idag har varit en hyvens dag. Barnen var duktiga under morgonrutinerna. Märkt att de tycker det är väldigt mysigt att sitta i soffan och äta en varsin macka. Så eftersom jag vill bråka så lite som det går så får de göra det. De sitter och myser intill varandra och tittar på Fåret Shaun!
Mamma hinner plocka och se till att allt kommer med.
Idag har jag varit en snabbis i skolan, jag är sugen nu ja! Sedan passade jag på att krama om min Tina. Hon sitter nog på flyget än min fina. Trevlig resa sötnos!
Sedan traskade jag till ett litet hak i stan och nu tog vi oss tid att träffas. Första gången vi jobbade ihopa var en natt för snart ett år sedan och då pratade vi hela natten lång. Nu fick vi äntligen prata av oss en stund och det behövdes. Tack fina fina Jennica för en så mysig stund idag. Med en varsin kopp kaffe och massa att prata om. Jag tror att hade vi haft mer tid på oss hade vi nog suttit kvar...

Hem sedan och allt har blivit klart inför skolan, förutom mina böcker som jag inte ser en skymt av?
Allt är i min kalender, varje närträff och uppgift vi ska göra är på papper. Måste jag ha i min kalender annars glömmer jag. Enklast att planera längre fram om man redan kan ha uppsikt över det som komma skall.

Spinningen startade idag, men det var inte en stor skara som ville dra igång säsong VT 2012. Ska det komma igång eller? Jag plus sex är minimun nu för att jag ska köra upp och ha pass. Kom igen nu!

Kommer hem och hinner ta en mysfika med Ted. Duschar, Lias kommer hem som varit med Farmor under kvällen och dem i sin tur hälsat på G mormor och G morfar. Så att herrarna har kunnat...hör nu..Lägga golvet klart.
Puh, nu ska jag njuta av lugnet innan klockan ringer, bu så mörkt det är ute...
 men nu pryds gräset av vita vacka flingor. Ljuvligt!


Kommentarer
Postat av: teddy

hihih fräck frilla grabeben hade :) Mycket cool!

Ja vart fasen är alla på träningen?

Kanske är de sjuka med tanke på att årstiden verkar vara ur fas...

2012-01-10 @ 14:32:45
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Therese

sv.

Tack så mkt! kul att du gillar den! :)



haha vilken frilla! cool! :)

2012-01-13 @ 20:14:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0