Fredagen den 13







Otur idag? Nej, ska man tro på det? Ja, är man skrockfull som jag så.
Idag har jag mest haft tur än sålänge. Det blev en morgon som tordes vara stressig men med hjälp från en vän och torrt väder så blev det bara härligt. Pannkaka blev inte pannkaka.
Böckerna har landat i min ägo och nu är den stressen ett minne blott. Jag ska göra allt vad jag kan för att bli klar med det som ska bli klart idag. Jag ska erkänna att jag startade min morgon då jag kom hem med en lång varm dusch och sedan fick epilatorn jobba. Ingen olycka där heller. Ont gör det, men så värt det. Något att starkt rekommendera till alla ladies.
Olycka håller sig ännu borta. Vad kan ett datum göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0