Oj!



En vecka utan spinning har gjort mig gråhårig. Kan det vara så att jag får så vackert grått hår på äldre dar?
 Ha ha. Vilket härligt pass ikväll, nästa vecka kommer ett sprillans nytt pass att svettas till. Alltid lika skönt att känna hur endorfinerna flödar och praktiskt taget rusar i kroppen. Svetten rinner och visst blir man glad av det! Jag blir tokig då jag inte få cykla, så ikväll sprittade i mina ben innan vi kom igång. Det nya passet kommer att innehålla både gamla godingar, och nya...
 Kommer att spela Whitney, denna underbara kvinna med en röst som inte kan jämföras med många andra har lämnat vårt jordeliv. En stjärna har slocknat på jorden, men lever vidare i mångas hjärtan. På tal om hjärtan så är det ju hjärtedagen imorgon...Utan rörelse tror jag att jag hade blivit tokig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0