Nu ska vi ut

Efter en lördagsmorgon inne i värmen ska vi nu bege oss ut, närmare bestämt ut på isen. Angeldon ska sättas och barnen ska få varm chokladmjölk med marshmallows. Vi hoppas på någon liten firre, som vi kan ploppa i sjön igen. Solen tittar fram & kylan är lagom för att vara ute. Vi inväntar att alla fiskeprylar ska packas klart så vi kan baxa in oss i bilen och med ordentligt mycket kläder få frisk luft!

Busa massa innan jag kör barnfritt ikväll med Vackra Thessan ! Vi ska skåla i Thessans nya bo, vara tokiga och skratta som vanligt då jag är med Thessan. Sedan ska vi UT och dansa, finns inte så mycket att välja på i Hässleholm så vi kommer att dra till haket som de flesta beger sig till, Harrys.




Kommentarer
Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Jag får lite dåligt samvete, du / er familj är ute så mycket i friska luften och själv sitter man framför datorn på ändan!

Får skylla på att jag e höggravid, haha.

2012-02-11 @ 13:46:34
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0