Leksak

En hemsk men effektiv. Åh jisses. Älskar det! Plankan är en favorit. Idag var jag och Nana på Cirkelträning efter jobb, handledarmöte mm. All den sista energin lade jag här, mina krafter som var kvar av dagen. Eva hade köpt in lite nya leksaker. Påsar som liknande kettlebells, de tyckte jag riktigt mycket om. Sedan denna roliga leksak som enkelt kan tas för något annat. Rep och linor, ha ha. Innan man kommer i den bara...När jag väl kom in så var det väll helt ok. Plankan är jag envis med. Men...Maximal träning är att dra upp benen mot bröst/mage. Precis som man hukar sig till fosterställning och ut. Upprepade gånger och det kändes som om ryggen skulle knäckas. Övning ger färdighet brukar man säga....Kompott, precis som passet idag. Färg form och fantasi. Leka leka med bilder och här även övning ger färdighet....

 image description


På plats, på riktigt...Hu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0