Kravlöst

Idag är det verkligen kravlöst. (vi var ju uppe till 00:30 och tvättade golvet helt klart!!) Ja, de små kraven man har bara. Ted är hemma från skolan nu, och vi har Sanna här. Lias har somnat, och det behövde han.
- Mamma, mamma, mamma....maaaaammmmmaaaaaa! Vi har haft det så mysigt idag. Jag och Lilleman. Vi fick en sovmorgon till 8, Ted sov ju hos Farfar inatt. Vi kunde dra oss en stund innan vi gick upp och åt, lullat och lallat här hemma. Bara varit och eftersom det endast var att sätta igång en maskin med vittvätt på schemat så blev det väldigt lugnt. Så skönt att jag är förutseende!
Jag har bytt om till min One piece igen, och kommer inte gå ur den förrän en varm ducsh ikväll, sedan ska jag hoppa i den igen...Ha ha ha!
Ha ha, jag är tung i huvudet, men lika glad ändå. Vet inte om det blir något jobb imorgon om jag ska känna mig såhär. Tog två timmar i morse att vakna innan jag fick ut allt snor. Förlåt för snorpratet, så sällan jag är "sjuk" och inte helt 100. Jag avskyr att inte vara på topp. Hade dock varit så kul att komma lite längre bort och jobba någon dag, prova prova prova. Lära lära lära! Hur som helst så är det ju fredag, och jag fick minsann tag i Rörmokaren. Han är på G vilken sekund som helst. Rör/kopplingar till massagebadkaret ska vi få...
Kaffet klart!







Foto: Ted Kullberg- 120128

Redigering: Johanna Kullberg

Min duktige Fotokille!


Kommentarer
Postat av: karolina, gravid i v. 36 ♥

Tack, detsamma!

Äntligen kunde jag kommentera här - det gick inte första 2 ggr jag försökte!



Vad fint ni hår, erat badrum blir ju fantastiskt!

Ha en underbar fredag du också, stor kram

2012-02-03 @ 15:50:12
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Polarisationsfilter är väldigt bra att ha när man fotar landskapsbilder.

2012-02-03 @ 16:53:55
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Fina bilder!

2012-02-03 @ 17:18:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Hej finaste !!

Hoppas ni har en super mysig lördag :)

Ert badrum kommer ju bli som en dröm - avis !!

Här är jag snart klar med städningen och ska förbereda kvällens dessert - chokladfondue, något som förhoppningsvis ska uppskattas av gästerna :)

kramar

2012-02-04 @ 14:30:46
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0